beantwoord

Goedkeuring claim Geld terug bij vertraging (41095536)

• 18 februari 2016
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

De aanvraag van mijn claim is goedgekeurd, maar er wordt geld terug gegeven voor een half uur vertraging, terwijl die vertraging toch meer dan een uur was. Kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 18 februari 2016, 15:42

Bedankt voor de toelichting, Eindetrein. Gezien je reistransacties, de onduidelijkheid van de afhandeling van de claim en jouw verhaal heb ik je claim alsnog aangepast en goedgekeurd.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Eindetrein, en welkom op het forum. Goed dat je ons hebt gevonden!

Ik heb je claim bekeken.

De trein van 17.50 van Utrecht naar Zwolle is volgens onze gegevens met 10 minuten vertraging aangekomen op Zwolle. Het systeem heeft echter 38 minuten vertraging gevonden, omdat deze trein zou zijn uitgevallen. Beetje tegenstrijdige berichten dus. Kun je mij aangeven hoe jouw reis is verlopen?
De trein van 17.50u reed inderdaad niet, vervolgens reedt er een trein naar Amersfoort waar we moesten overstappen. Die trein moest vervolgens erg lang wachten onderweg, op een tegemoed komende trein waardoor we pas rond 19.00u in Amersfoort waren. Er stond een defecte trein op het spoor waardoor er minder treinen langs konden. Al met al was ik pas na 20.00u in Zwolle ipv om 18.42u.
Bedankt voor de toelichting, Eindetrein. Gezien je reistransacties, de onduidelijkheid van de afhandeling van de claim en jouw verhaal heb ik je claim alsnog aangepast en goedgekeurd.
Goed geregeld! 🙂
Dat kunnen wij 😉.

Hopelijk verloopt je volgende reis prettiger, Eindetrein!

Reageer