GTBV onjuiste vergoeding | NS Community
beantwoord

GTBV onjuiste vergoeding

  • 2 January 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Op 9 september was er een landelijke staking van NS personeel. Ik heb die dag gelukkig met een collega kunnen meerijden. We hadden afgesproken bij het station. Vanwege automatisme had ik wel ingecheckt, maar niet meer aangedacht om uit te checken. NS heeft hiervoor wel een correctie berekend van 5.4 euro.  Via mijnNS kon ik geen geld terug vragen voor gemist checkuit. Dus via een formulier geld terug bij vertraging aangevraagd. (Claimnummer 601537852) deze is wel toegewezen voor 60+ minuten vertraging. Wat volgens de vergoedingstabel de volledige ritprijs is. Alleen ik hem naar 3.24 uitbetaald gekregen? Kunt u zien waarom en kunt u dit corrigeren? Ik had op advies van een medewerker via de chat geantwoord op de mail van de toewijzing. Alleen is er niet door de klantenservice op geantwoord. Nu probeer ik het via deze weg.

 

alvast bedankt voor de medewerking.

 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 2 January 2023, 14:43

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi straaljager en welkom bij onze Community!

Er is momenteel een behoorlijke achterstand met het verwerken van de reacties op GTBV-claims. Ik wil je in deze situatie echt adviseren het antwoord op je bezwaar af te wachten, hoe vervelend dat ook is. Je e-mail wordt zeker nog behandeld, zij het niet binnen de termijn die je van ons gewend mag zijn. Sorry daarvoor.

Reageer