beantwoord

Heb ik recht op geld terug, na incheck maar niet instappen


Na mijn incheck op het station bleek mijn trein niet meer te rijden. De daaropvolgende 5 uur reden er ook heen treinen meer, dus ik ben uitgecheckt in afwachting van een trein die wel zou rijden.

Uiteindelijk heb ik uren later een trein genomen die wel volgens de planning reed. Heb ik nu recht op mijn geld voor de reis?
icon

Beste antwoord door marv87 2 mei 2017, 18:12

Ja, via mijn NS kan je bij je GTBV verzoek ook je originele checkin selecteren en de checkout van de reis die je gemaakt hebt
Bekijk origineel

3 reacties

Ja, via mijn NS kan je bij je GTBV verzoek ook je originele checkin selecteren en de checkout van de reis die je gemaakt hebt
Top, dank je!
Reputatie 7
Hallo SweetLou en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je zoveel later pas een trein hebt kunnen nemen. Op welk station was dit en waar wilde je heen? Wat was de reden dat er geen treinen reden, en was er geen omreis optie of alternatief vervoer?

Daarnaast geef je aan dat je in- en uitgecheckt hebt op hetzelfde station. Hoe lang zat hier precies tussen, en heb je voor jouw uiteindelijke reis opnieuw ingecheckt?

Reageer