beantwoord

Herinzien claim

• 26 November 2015
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Ik had geld terug bij vertraging aangevraagd omdat ik op 9 november meer dan een uur vertraging had: Ik zou de trein van 18:20 van Amsterdam Zuid moeten hebben en zou om 18:43 aankomen op Leiden Centraal. Helaas kwam ik om 19:48 uiteindelijk aan Leiden Centraal. Als dit dan geen uur vertraging is zou ik de claim aan willen passen naar een halfuur vertraging, want dat heb ik dan toch overduidelijk wel gehad. Het claimnr is 41028678.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 November 2015, 13:18

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Esther. Welkom op het forum!

Vervelend dat je langer dan gepland over je reis hebt gedaan. Kun je aangeven hoe je reis precies is verlopen?
Ik stond geloof ik tot 18:40 in een trein die richting Leiden zou gaan, maar uiteindelijk werd er omgeroepen in die trein dat het niet geval was en dat reizigers beter via Sloterdijk konden reizen. Ik ben dus vervolgens op Sloterdijk aangekomen waar ik de trein van 19:17 richting Leiden heb gepakt.
Ik begrijp het. Ik denk dat je dan zo bent gereisd:

- 18.46 de trein van Amsterdam Zuid naar Amsterdam Sloterdijk
- 19.17 de trein van Sloterdijk naar Leiden, waar je om 19.48 bent aangekomen. Dit klopt ook met je reistransacties.

Op basis hiervan en het feit dat je advies hebt gehad zo te reizen, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt een volgende reis prettiger, Esther!
Hartelijk dank! Fijn weekend alvast!
Geen dank Esther, en jij ook een fijn weekend!

Reageer