Ik zie dat het gewenste aankomststation verkeerd in de claim staat. Deze staat op Zutphen, maar had Utrecht CS moeten zijn. Ik snap overigens niet hoe dit zo in de claim is terecht gekomen. Dit heb ik niet zelf gekozen..
Achtergrond:
Op 24 november 2015 wilde ik om 08:36 uur van Nijmegen-Lent naar Utrecht CS reizen. Ik ben in de stoptrein naar Arnhem gestapt en kwam er al snel achter dat er een grote stremming was tussen Arnhem en Utrecht. Ik heb toen besloten om te reizen van Arnhem via Den Bosch naar Utrecht en ook in die trein gestapt. Echter, bleek onderweg dat er ook een flinke stremming was tussen Den Bosch en Utrecht. Na even mijn opties overwogen te hebben ben ik in Den Bosch weer terug gegaan naar Nijmegen-Lent, daar uitgecheckt (10:53 uur) en de auto naar Utrecht genomen. Aangezien ik in Nijmegen-Lent ben in- en uitgecheckt is er 20 euro afgeboekt. Vertraging was ruim meer dan 1 uur en de afzonderlijke stremmingen tussen Arnhem-Utrecht en Den Bosch-Utrecht waren ieder ook meer dan 1 uur.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Sivan NS
Mijn collega van de afdeling Claims heeft de claim herzien.
Peter heeft geclaimd van Nijmegen Lent naar Nijmegen Lent en op de bewuste dag was er een probleem van Nijmegen naar Utrecht en ook via Den Bosch was het niet mogelijk om om te reizen. Mijn collega heeft nu Utrecht ingevuld als eindstation en zal de € 20.00 terugbetalen (instaptarief).
Bekijk origineel
Peter heeft geclaimd van Nijmegen Lent naar Nijmegen Lent en op de bewuste dag was er een probleem van Nijmegen naar Utrecht en ook via Den Bosch was het niet mogelijk om om te reizen. Mijn collega heeft nu Utrecht ingevuld als eindstation en zal de € 20.00 terugbetalen (instaptarief).