beantwoord

Herziening afkeur claim

  • 30 December 2015
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Goedendag,

Ik kreeg bericht dat mijn claim (41063076) is afgewezen. Helaas stond er in de email geen reden/toelichting bij waarom deze is afgekeurd.

Zou u mij meer informatie kunnen geven waarom deze claim is afgekeurd, zeker omdat ik de vertraging toch echt heb gehad.

met vriendelijke groeten

Ralf
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 December 2015, 15:16

Aangezien je schrijft dat je onmogelijk de eerstvolgende trein had kunnen nemen, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Ralf. Dat kan ik zeker! Ik zal morgen jouw claim bekijken voor je, en je dit terugkoppelen.
Ralf, volgens onze gegevens zou de trein van 17.38 niet hebben gereden.

Je zou dan de trein van 17.53 kunnen nemen, waarmee je om 18.44 zou aankomen. Dit is een kleine 20 minuten later.

Hoe is jouw reis precies verlopen?
De trein van 17.38 is inderdaad uitgevallen. Dat werd ons medegedeeld toen we 30 minuten in de trein hebben gewacht op vertrek. Uiteindelijk bleek de trein niet te rijden en heb ik de vertraagde trein van 18.08 gepakt.

Dit is helaas wel meer dan een half uur vertraging.

Fijne jaarwisseling.
Aangezien je schrijft dat je onmogelijk de eerstvolgende trein had kunnen nemen, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Beste Sivan,

hartelijk dank voor de update en de goedkeuring.

Reageer