beantwoord

hier dan: weer afwijzing

• 26 januari 2016
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

zal mij benieuwen , of ik hier wel een antwoord krijg voor mijn afwijzing
claimnummer 41074880: 12 jan 2016 van vlissingen naar eindhoven ingecheckt om 11:23 voor de trein van 11.38 naar eindhoven waar ik dan volgens dienstplanner 13:59 zou zijn . netjes kunnen uitchecken om 14:31 dus met vertraging van +32 minuten.
reden de trein van 11:38 uit vlissingen vertrok alleen met NS personeel omdat hij zogenaamd stuk was. stond ook netjes op de borden trein defect. en werd omgeroepen. heb ik me nog zo boos over gemaakt omdat de trein dus helemaal niet defect was maar gewoon te laat vertrok +2 minuten zonder reizigers maar wel met personeel !!!

dus staat deze trein bij ns zeker als heeft gewoon gereden ? maar hij reed dus inderdaad maar alleen voor het elite ns personeel , wij mochten pas mee met de volgende trein en die komt pas een half uur later in vlissingen.

dus welke truc heeft ns nu weer bedacht om mijn claim af te wijzen. moet ik verplicht voortaan maar een foto maken van het bord ?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 26 januari 2016, 10:31

Hoi Duikkie. Vervelend dat je reis zo is verlopen.

Deze claim is ingediend voor Vlissingen - Eindhoven, vertrek 11.36 uur. Je reistransacties tonen dat je 32 minuten later dan de geplande aankomsttijd bent uitgecheckt.

Wat precies de reden was waarom de trein wel reed zonder passagiers weet ik niet zo 123, maar dit zal ongetwijfeld met een goede reden zijn. Wij hebben in ieder geval vernomen dat hij vanwege een defect niet beschikbaar was voor reizigers. Dit zal ongetwijfeld met een goede reden zijn gebeurd, wat niet wegneemt dat ik me kan voorstellen dat je baalt.

De eerstvolgende mogelijkheid is inderdaad die van een half uur later. Waarom het systeem de koppeling met de defecte trein niet heeft gemaakt, is mij onduidelijk. Ik heb je claim gemeld bij de beheerders van het systeem, en deze alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Duikkie. Vervelend dat je reis zo is verlopen.

Deze claim is ingediend voor Vlissingen - Eindhoven, vertrek 11.36 uur. Je reistransacties tonen dat je 32 minuten later dan de geplande aankomsttijd bent uitgecheckt.

Wat precies de reden was waarom de trein wel reed zonder passagiers weet ik niet zo 123, maar dit zal ongetwijfeld met een goede reden zijn. Wij hebben in ieder geval vernomen dat hij vanwege een defect niet beschikbaar was voor reizigers. Dit zal ongetwijfeld met een goede reden zijn gebeurd, wat niet wegneemt dat ik me kan voorstellen dat je baalt.

De eerstvolgende mogelijkheid is inderdaad die van een half uur later. Waarom het systeem de koppeling met de defecte trein niet heeft gemaakt, is mij onduidelijk. Ik heb je claim gemeld bij de beheerders van het systeem, en deze alsnog goedgekeurd.
nou waarom het systeem het niet koppelt is nogal eenvoudig uit te leggen. het zijn maar apparaten met nullen en enen. die denken niet na, het rotsbare vertrouwen wordt door mensen die geen 8088 hebben meegemaakt zwaar overdreven. ik zou bij elke ingediende afgewezen claim maar telkens een MENS nogmaals laten nakijken. de meeste indieners van geld terug bij vertraging weten heel goed wanneer niet en wel een claim in te dienen. de meeste balen al dat ze er weer tijd in moeten steken om het aan te vragen.

over de trein die zogenaamd stuk was, en die dat niet bleekt te zijn. dat was gewoon een slechte beoordeling en is waarschijnlijk nooit als defect in werkplaats aangekomen. ik neem aan dat een kapotte wc . niet als defecte trein wordt aangemerkt. en van verschillende mensen bij ns heb ik begrepen dat hij alleen verlaat aan kwam , maar de mensen van ns waren natuurlijk wel ergens anders nodig. dus mochten die wel reizen naar waarschijnlijk rotterdam of roosendaal om daar hun dienst te hervatten. dat de reiziger naar schiphol dat ook best zou hebben gewild. maar helaas privilege ns personeel, oja alle deuren gingen netjes open en dicht was ook nog een kontrole op station. nou dezelfde kan open en dicht heb je ook in roosendaal en rotterdam.

Reageer