beantwoord

hoe claim indienen geld terug bij vertraging via mijn ns

• 11 januari 2015
  • 4 reacties
  • 397 Bekeken

Ik wil graag een claim indienen voor geld terug bij vertraging, dit moet via mijn ns en dan reishistorie. Maar in mijn reishistorie zie ik nergens een knopje voor het indienen van een claim, doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Leny NS 12 januari 2015, 12:52

He Diana, als ik het goed begrijp staan de reizen wel goed in je MijnNS account (dus goed in- en uitgecheckt). Ik wil je MijnNS account even controleren. Mag ik je NAW-gegevens en je e-mailadres ontvangen via privébericht? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Bij elke check-uit die een complete reis vormt (dus correct in én uitgecheckt, witte regel in het overzicht) hoort een pijltje te verschijnen met Aanvragen geld terug bij vertraging.
Wellicht is de reisinformatie bij Diana nog niet compleet. Hier kan (volgende de NS) 24 uur overheen gaan, maar volgens mij wordt daar eigenlijk 1 werkdag mee bedoeld.
wat vreemd, de reis staat er wel, maar dat linkje 'aanvragen geld terug' staat er niet. ook niet bij mijn eerdere reizen.
Badge
He Diana, als ik het goed begrijp staan de reizen wel goed in je MijnNS account (dus goed in- en uitgecheckt). Ik wil je MijnNS account even controleren. Mag ik je NAW-gegevens en je e-mailadres ontvangen via privébericht? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer