beantwoord

Hoe kan ik een reactie geven op een toegekende claim

• 23 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Op 12 September heb ik een vertraging gehad van meer dan 1 uur. Claim ingediend, en krijg goedkeur voor vertraging van een half uur (claim 600154899) met een restitutie van 3,73 euro.
Ten eerste, mijn vertraging was meer dan 1 uur en ten tweede de toekenning voor een half uur vertraging klopt ook niet. Dit moet zijn 6,11 euro. (zie ook claim 600080276). De vergoeding voor 1 uur of meer vertraging bedraagt 12,21 (zie claim 600080285). Ik heb dus recht op 12,21, omdat mijn vertraging meer dan 1 uur bedroeg.
Heb herhaaldelijk mail met mijn bezwaar retour gestuurd naar NS helaas zonder enige reactie.
Hoe krijg ik nu NS in beweging om een reactie te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 23 oktober 2017, 09:06

Als je op de mail reageert, zul je een reactie krijgen. Er is op dit moment wel een flinke achterstand, dus het kan inderdaad even duren voor je reactie krijgt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Als je op de mail reageert, zul je een reactie krijgen. Er is op dit moment wel een flinke achterstand, dus het kan inderdaad even duren voor je reactie krijgt.

Ok, hoe lang is "even duren"? Ik wacht nu ongeveer 5 weken op antwoord / reactie
Reputatie 7
Durf ik niet precies te zeggen, dat weet de klantenservice misschien beter. Er zijn in ieder geval al topics op het forum van 8 weken.
De precieze achterstand is mij ook niet helemaal duidelijk, maar die is helaas behoorlijk. 5-6 weken behoort momenteel tot de mogelijkheid.

Reageer