beantwoord

Hoelang voordat ik me geld terug heb..

• 19 February 2018
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Ik moest vandaag de trein van 13:53 hebben naar centraal station Rotterdam om vanyitdaar Door te reizen naar amersfoort.. Nu zou ik al een half uur te laat zijnaar in Amersfoort. .aleen nu is die trein uitgevallen/rijdt. Niet. Waardoor het dus geen nut meer had voor mij om te gaan naar amersfoort aan
Omdat ik Door het uitvallen van die trein dus pas om 16:20 in Amersfoort zou zijn. Alleen dat ging niet meer want waar ik op gesprek moest kan ik niet anderhalfijn uur later aankomen. Dus moet nu deze afspraak verzetten naar een andere dag..Nu heeft dit mij ook al een dag salaris gekost . Dus ik wil tenminste mijn geld terug van mijn gekocht eticket..ticket nr16298204.. Nu is mijn vraag hoelangesteld duurst het voor ik mijn claim op me rekening heb..

Mvg adam hagenaars
icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 February 2018, 15:26

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Adamhagenaars36 en welkom op het NS Serviceforum!

Je kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op nemen met onze Klantenservice. Als ik het goed begrijp heb je namelijk je reis afgebroken en ben je dus teruggekeerd naar je vertrekpunt, in plaats van door te reizen naar je bestemming. Een standaard Geld Terug bij Vertraging claim zal hierbij dan niet gaan werken, dit is iets wat we handmatig moeten uitvoeren. Het snelste kun je hiervoor contact op nemen via 030-7515155, Twitter of Facebook.
Badge
Wat betreft de "hoe lang"-vraag: tegen de tijd dat uw GTBV-claim één keer door de molen is gegaan, kunnen er makkelijk vier maanden zijn verstreken. Ondanks inspanningen van NS om extra personeel op te leiden en in te laten stromen, loopt die achterstand nog steeds op.

Reageer