Ik reis met een gratis studentenproduct, waarvoor ik wel zelf geld betaal voor de toeslag voor de IC direct. Deze wordt vaak kort van tevoren gecanceld (nadat ik de toeslag al heb betaald) en waardoor ik een andere trein moet nemen. Ik kan online nergens een optie vinden waar ik expliciet en correct kan doorgeven dat dit gaat om het betalen en het terugkrijgen van de toeslag (voor een dienst die wordt gecanceld), en niet om de vertraging an sich. Super vervelend! Wie weet waar ik terecht kan?
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Magriet20 en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat jou dit is overkomen. Je hebt juist gehandeld door een claim voor geld terug bij vertraging in te dienen. Als deze wordt afgekeurd kan je een reply op de afwijzing sturen. We zullen de claim dan nogmaals bekijken en beter onder de loep nemen.
Laat je oNS weten of het is gelukt?
Bekijk origineel
Spijtig dat jou dit is overkomen. Je hebt juist gehandeld door een claim voor geld terug bij vertraging in te dienen. Als deze wordt afgekeurd kan je een reply op de afwijzing sturen. We zullen de claim dan nogmaals bekijken en beter onder de loep nemen.
Laat je oNS weten of het is gelukt?