beantwoord

IC direct upgrade 1e klas kadootje?

  • 24 December 2023
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Beste NS,

 

Op 22-12 kreeg ik een mail met excuses voor vertragingen op IC Direct traject.

Als tegemoetkoming kan ik een gratis koffie en een upgrade naar 1e klas krijgen.

Fijn die koffie, alleen heb ik al een 1e klas abonnement. Moet ik dan tijdelijk mijn abo downgraden, de coupon laden en weer 1e klas kiezen?

Ik weet, klein leed, maar toch ;)

icon

Beste antwoord door Tomas NS 24 December 2023, 11:09

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi hrgallis, welkom bij onze Community.

Als dat het je waard is om de coupon te gebruiken dan is dat mogelijk, ware het niet dat je dan een maand lang niet weer kunt wijzigen. Naar mijn weten is deze mail verstuurd naar alle reizigers die recent met IC Direct hebben gereisd, los van klasse. Wellicht kun je iemand anders er blij mee maken in het kader van de kerstsfeer?

Reputatie 5

Ik kreeg ook deze email. Netjes om even te communiceren over de vertragingen en wat uitleg te geven. Dat waardeer ik en zo krijg ik ook wat meer begrip voor de situatie. Hoe weten ze trouwens dat ik daar reis..?

De koffie en eerste klas upgrade had van mij helemaal niet gehoeven, vind ik een extra bonus. Zou ik niet over gaan klagen. Oef wat een “leed” voor je. Heb je helemaal voor niks die mail aangeklikt en zelfs nu hier een account aangemaakt omdat je zo lijdt.

Er staat zelfs bij dat je de upgrade ook aan iemand anders kan geven.

Reageer