ICDirect 'Geld Terug Formulier' werkt niet

• 4 januari 2017
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Beste NS,

Het formulier van "Geld terug bij vertraging Intercity direct" lijkt defect te zijn.
Na het invullen van de gegevens komt de knop niet te voorschijn waarmee ik het formulier kan versturen.

Als ik het element inspecteer staat deze knop nog op "display:none", als ik dit wijzig naar bijv. "display:block" is de knop wel zichtbaar, maar niet functioneel. Na het drukken hier op krijg ik de melding: "De vertrekdatum mag niet meer dan drie maanden in het verleden liggen."
Er is alleen geen invulveld waar ik de datum kan aangegeven.

Link: https://mail.nsinternational.nl/optiext/optiextension.dll?ID=MofMfPpxIDWJmwaKaMt0yjbK9QXSXCsfWilBoQrSIojivTg2xHplR_lt8vQNw9xDXHlvDTxuUkeKRFtFAZ

Met vriendelijke groet,
Peter.

5 reacties

Dit formulier is inderdaad defect. Dit is aangekaart. Een prognose wanneer dit is opgelost heb ik echter niet. Excuses hiervoor.
Dit formulier is inderdaad defect. Dit is aangekaart. Een prognose wanneer dit is opgelost heb ik echter niet. Excuses hiervoor.

Dank voor de reactie. Is het mogelijk om het hier te melden zodra het formulier weer werkt?
Je kunt alleen een claim indienen via het formulier. Ik raad je aan om het over enkele dagen weer te proberen. Ik kan geen claim voor je indienen.
Formulier is nog steeds defect. Is er een andere methode?
Het formulier zou weer moeten werken, het advies is wel deze met Internet Explorer te openen.

Reageer