beantwoord

Ik ben niet eens met afwijzing

• 15 September 2018
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

trein van Deventer naar Schiphol Amsterdam

op zaterdag 8 september vertrektijd 14:47 aankomst Schiphol 18:15.

Er was een omleiding ivm werkzaamheden (Apeldoorn-Amersfoort)dus reisadvies over Zwolle.
tijdens de reis kregen de mededeling dat er een vrachtauto tegen een viaduct was gereden.
De trein ging niet verder dan Lelystad centrum.
daar stonden we met de koffers,na 40 minuten reisadvies verder met de stoptrein naar Lelystad oostervaarders daar de bus naar Almere centrum. Daar de trein richting Amsterdam Schiphol
bij geen storing was de reisduur vertrek 14:47 aankomst15:25 uur
nu 18:15
waarom is de aanvraag ven teruggave bij vertraging afgewezen?
ik reisde met mijn vrouw 600554105 mijn nr 600554097.
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 September 2018, 09:12

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Claims voor Geld terug bij vertraging worden in eerste instantie beoordeeld door een computer. Deze doet vaak goed werk, maar in lastigere situaties worden claims soms onterecht afgewezen.

U kunt het beste reageren op de e-mails met de afwijzing en daarin een toelichting geven. De claims zullen dan opnieuw beoordeeld worden door een mens en naar ik aanneem worden toegewezen.
Reputatie 7
Badge +3
Je zegt dat je met een een bus gereisd hebt tussen Oostvaaarders en Almere centrum. Was dat een advies van de NS-reisplanner of een was het een advies van 9292OV?
Als het geen NS-bus was of geen advies van de NS-reisplanner heb je geen recht op geld terug omdat je niet alles met NS gereisd hebt.

Reageer