beantwoord

Ik wil graag het overzicht van mijn claims van 2014

• 18 februari 2015
  • 12 reacties
  • 297 Bekeken

in mijn claims voor geld terug zijn de transacties die ik heb ingediend in 2014 niet zichtbaar. weet iemand hoe ik dat kan doen ?
icon

Beste antwoord door Leny NS 18 februari 2015, 14:48

Helaas niet verder dan 3 maanden terug, daar kwam ik achter.
Ik ben nu genoodzaakt om het ergens separaat op te gaan slaan.
Bijzonder onhandig en erg klantonvriendelijk om niet te melden dat het maar 3 maanden bewaard blijft.

Wij mogen de claims max. 18 maanden bewaren. Als het goed is, kan jij dit ook inzien. Ik wil je gegevens controleren. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

12 reacties

Waarom moet NS dat voor u doen? U kunt toch zélf een administratie hiervan bijhouden?
Dat is geen antwoord op mijn vraag helaas.
Reputatie 6
Badge +1
In 'Mijn NS' op de ns website kunt u na registratie gewoon zien wat u heeft geclaimd en wat de status daarvan is. Zelfs op papier ingediende claims staan er netjes in... bij mij tenminste
Bijzonder onhandig en erg klantonvriendelijk om niet te melden dat het maar 3 maanden bewaard blijft.
Badge

Wij mogen de claims max. 18 maanden bewaren. Als het goed is, kan jij dit ook inzien. Ik wil je gegevens controleren. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Reputatie 1

Jammer dat het maar 18 maanden is, ik zou graag mijn volledige reis en claim historie in willen zien, is er een mogelijkheid dat ik de NS toestemming geef deze gegevens langer voor mij te bewaren!!
Badge

Jammer dat het maar 18 maanden is, ik zou graag mijn volledige reis en claim historie in willen zien, is er een mogelijkheid dat ik de NS toestemming geef deze gegevens langer voor mij te bewaren!!

Helaas niet. Het is wettelijk bepaald dat we de gegevens van de klant maar max. 18 maanden mogen bewaren.
Dan is het erg vreemd dat ik een claim (waarvan ik overigens zeer betwijfel dat ik hem ooit in die vorm heb ingediend) uit 2011 in MijnNS aantref.
Overigens deel ik verder de constatering van hakenhaai dat de overige claims ouder dan 3 maanden (maar jonger dan 18 maanden) niet meer worden getoond.
Reputatie 6
Badge +1
Dan is het erg vreemd dat ik een claim (waarvan ik overigens zeer betwijfel dat ik hem ooit in die vorm heb ingediend) uit 2011 in MijnNS aantref.
Overigens deel ik verder de constatering van hakenhaai dat de overige claims ouder dan 3 maanden (maar jonger dan 18 maanden) niet meer worden getoond.

Bij mij staat er een claim uit 2010, die ik ook niet herken, en die bovendien op basis van een andere OV-chipkaart is (die ik heb verwijderd uit mijn NS).
Bij mij is het opgelost dankzij Leny,
Ik heb een mooi overzicht gekregen.
nog wel een paar vraagjes over codes 4.19 (toegewezen, maar geen bedrag er bij) en 4.07 (diversen en soms wel en soms geen bedrag)
maar ik heb alle vertrouwen dat het goed komt!
THX

Bij mij staat er een claim uit 2010, die ik ook niet herken, en die bovendien op basis van een andere OV-chipkaart is (die ik heb verwijderd uit mijn NS).

Bij mij hetzelfde: een claim uit 2010 met de status "in behandeling", jaja.
Gelezen in het forum "Overige producten" (6)

Hoort dit topic niet thuis in een ander forum? 😉
https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36

Reageer