beantwoord

Ik wil volledig terug betaald worden en het liefst ook de kosten van een taxi!

• 21 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste NS, Ik kan niet geloven dat ik heb alleen de helft van mijn geld terug gekregen. Er was een enorme chaos op 1 Augustus. Ik moest eerst wachten in Den Haag dat er uberhaupt een train naar Mariahoeve ging. Deze train was bomvol met mensen. Er zou busjes wachten voor de reizigers om verder te kunnen. Er was alleen eentje. Volgende kwam iets van half uur later. Omdat ik had in de chaos uiteindelijk niet uitgecheckt werd ik €10 gecharged. Uiteindelijk was ik rond 21:00 thuis i.p.v. 18:30. Uiteindelijk heb maar een taxi moeten nemen naar Sassenheim. En ik werd nog eens gecharged door NS!!?? Vanavond weer half uurtje wachten voor een vervangende bus omdat er geen treinen van Leiden naar Sassenheim ging? Erg slordig vind ik dit allemaal!!!
icon

Beste antwoord door Slidestops 21 augustus 2018, 20:43

Op het moment dat je reizen afbreekt met de trein, kun je restitutie aanvragen via de klantenservice, hier is geen formulier voor, je kunt het best even bellen.

Enkel een taxi die geregeld is door NS-personeel wordt vergoed (sterker nog: die hoef je niet te betalen bij instappen). Op eigen gelegenheid een taxi nemen is helaas ook voor eigen kosten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Op het moment dat je reizen afbreekt met de trein, kun je restitutie aanvragen via de klantenservice, hier is geen formulier voor, je kunt het best even bellen.

Enkel een taxi die geregeld is door NS-personeel wordt vergoed (sterker nog: die hoef je niet te betalen bij instappen). Op eigen gelegenheid een taxi nemen is helaas ook voor eigen kosten.
Net na wachten voor 20 minuten had ik de klanten service aan het telefoon."helaas kunnen wij u niet telefonish helpen over restitutie"??? Gaat lekker met NS...
Reputatie 4
U kunt de NS niet verantwoordelijk stellen voor het maken van de extra kosten die u op eigen initiatief maakt.

Reageer