beantwoord

Incompleet formulier bij geld terug bij vertraging

• 26 januari 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Afgelopen 8 januari had ik vertraging vanuit Rotterdam onderweg naar Roermond.
Door aanrijding met een persoon kon de trein in Eindhoven niet verder rijden via Weert. Na 15 minuten samen met andere reizigers een beetje verdwaald rond te lopen kwam er een trein aan en hebben we de conducteurs aangesproken.
Personeel van NS raadde mij en andere reizigers aan om naar Venlo te rijden, daar over te stappen naar een Arriva stoptrein die tussen Venlo en Roermond rijdt.

Ik heb dit gedaan. Het resultaat was 56 minuten vertraging. Toen ik via MIJN NS het geld terug ging claimen, kon ik helaas niet het bestemmingsstation veranderen. Omdat ik voor de NS uit gechekt heb in Venlo en niet in Roermond!

Ik zag ook nergens iets staan waar ik dit kon uitleggen en heb het formulier zo gestuurd. Maar de informatie is dus niet compleet.

Hoe kan ik dit duidelijk maken, uitleggen of corrigeren?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2017, 15:24

Beste VictoriaH, welkom op het NS Serviceforum.

Wat een reis moet dat geweest zijn. In het online Geld Terug Bij Vertragingsformulier is er geen optie om dit soort notities aan te geven. Wij kunnen wel, via onze contactkanalen, een herziening doorgeven aan de claimafdeling als jouw claim nog een opmerking behoeft. Het advies van Slidestops is correct, mits je al een afwijzing van je claim hebt ontvangen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Dat gaat lastig worden. Geld terug bij vertraging wordt per vervoer gekeken. Op het moment dat je via een andere vervoerder reist wordt dat dus eigenlijk teniet gedaan.

Je kunt het best even bellen, 030-7515155 om te kijken of er iets mogelijk is. Via mijnNS gaat het in iedergeval niet lukken 😉
Reputatie 7
Beste VictoriaH, welkom op het NS Serviceforum.

Wat een reis moet dat geweest zijn. In het online Geld Terug Bij Vertragingsformulier is er geen optie om dit soort notities aan te geven. Wij kunnen wel, via onze contactkanalen, een herziening doorgeven aan de claimafdeling als jouw claim nog een opmerking behoeft. Het advies van Slidestops is correct, mits je al een afwijzing van je claim hebt ontvangen.

Reageer