beantwoord

Intercity asdz Schothorst 13 juni 17.15 vertrekt 1 minuut te vroeg

• 13 juni 2017
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Als ik 29 minuten vertraging hen krijgen ik geen geld terug, krijg ik dat wel als de trein 1 minuut te vroeg vertrekt? En de 10 andere mensen die de trein weg zagen rijden? Waar kan ik hier een klacht over indienen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 juni 2017, 09:11

Hi MaartenLaurens. Welkom op het NS Serviceforum!

Zeer vervelend dat je trein te vroeg is vertrokken 😞 Een te vroeg vertrokken trein zal niet worden gezien als een vertraagde trein. Hiervoor kan je jammer genoeg geen Geld Terug bij Vertraging aanvragen. De conducteur zal ongeveer 30 seconden voor vertrek de vertrekprocedure te starten (door te fluiten) zodat de trein op tijd kan vertrekken. Uiteraard dienen ze hierbij niet te vroeg te vertrekken. Ik heb je signaal intern doorgezet zodat hier scherper op gelet kan worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi MaartenLaurens. Welkom op het NS Serviceforum!

Zeer vervelend dat je trein te vroeg is vertrokken 😞 Een te vroeg vertrokken trein zal niet worden gezien als een vertraagde trein. Hiervoor kan je jammer genoeg geen Geld Terug bij Vertraging aanvragen. De conducteur zal ongeveer 30 seconden voor vertrek de vertrekprocedure te starten (door te fluiten) zodat de trein op tijd kan vertrekken. Uiteraard dienen ze hierbij niet te vroeg te vertrekken. Ik heb je signaal intern doorgezet zodat hier scherper op gelet kan worden.

Reageer