Ik hebt twee claims ingediend bij de NS ivm Meer dan een uur vertraging.
En ze zijn beide afgewezen de reden is volgens de NS:” Op basis van de door u opgegeven reisgegevens hebben wij geen of onvoldoende vertraging geconstateerd op het NS-deel van uw treinreis. U heeft recht op restitutie bij vertraging vanaf 30 minuten, of vanaf 15 minuten indien u met de Intercity direct reisde. Helaas kunnen wij daarom niet aan uw verzoek voldoen.”
Ik heb de bevestig van de claims bekeken en daar geef ik duidelijk aan dat ik op 12 en 19 september 2021, vertrektijd 20:01 uur, een vertraging van 60+ minuten heb gehad .
Ik kwam in beide gevallen rond de klok van 12 aan op rotterdam centraal . En vertrok in beide gevallen om 20:01 vanuit Heerenveen .
Ik heb telefonisch contact opgenomen met de NS waar ik excuses heb gekregen want Mischien is er iets fout gegaan maar daar bleef het bij verder ook geen oplossing. Ik heb vrijdag 5 uur lang contact gehad met de NS op Facebook. Waar ik 5 verschillende medewerkers te spreken kreeg in roulatie ook steeds de zelfde vragen kreeg . En tot slot was het er is een storing probeer het op een ander moment nog eens onze excuses.
Zaterdag het zelfde en de storing zou maandag opgelost zijn. Het is nu maandag zelfde probleem heel veel tijd verspilt en ben nog geen stap verder
Is dit de normale gang van zaken bij de NS?
Beste antwoord door Sascha NS
Bekijk origineel