beantwoord

Laatste trein gemist door vertraging Amsterdam - Martenshoek

• 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Geachte heer, mevrouw

Op maandag 15 januari 2018 heb ik de laatste trein gepakt vanaf Amsterdam centraal naar Martenshoek met een overstap op Groningen Europapark met de laatste Arriva trein naar Martenshoek. Echter heeft de trein naar Groningen vertraging opgelopen en heb ik die laatste trein gemist op Station Groningen Europapark. Omdat er geen treinen meer zijn ben ik tot Groningen gereisd. In Groningen ben ik na een zoektocht geen NS medewerker tegen gekomen. Ondertussen was de machinist en de conducteur al weg. Ik had geen andere keus dan een taxi naar huis te nemen. Dit kostte mij 46 euro. Aangezien dit niet mijn fout is, is het mogelijk om dit bedrag terug te krijgen? U kunt in mijn reisgeschiedenis kijken dat ik er daadwerkelijk ben geweest en ik heb ook een bon van de taxichauffeur gekregen. Ik hoop dat u wat voor mij kan betekenen.

Bij voorbaat bedankt,
S.L. ten Wolde
icon

Beste antwoord door Slidestops 16 januari 2018, 11:03

U krijgt normaal gezien alleen de taxikosten vergoed als de taxi door NS geregeld is. Als u geen personeel meer ziet, kunt u altijd gebruik maken van de klantenservice (per telefoon of sociale media). Er staat ook altijd een info/alarm zuil waarmee u ook direct in contact komt met de klantenservice. Die kunnen u dan ook verder helpen.

U zou het uit coulance kunnen proberen, Dat regelt u het snelst door te bellen met 030-7515155 of door contact op te nemen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
U krijgt normaal gezien alleen de taxikosten vergoed als de taxi door NS geregeld is. Als u geen personeel meer ziet, kunt u altijd gebruik maken van de klantenservice (per telefoon of sociale media). Er staat ook altijd een info/alarm zuil waarmee u ook direct in contact komt met de klantenservice. Die kunnen u dan ook verder helpen.

U zou het uit coulance kunnen proberen, Dat regelt u het snelst door te bellen met 030-7515155 of door contact op te nemen via Twitter of Facebook.
Welkom op het Serviceforum, SemSai.

Wat ontzettend vervelend van je gemiste aansluiting 😞 Wat Slidestops aangeeft klopt inderdaad.

Een verzoek tot restitutie van taxikosten kunnen we alleen in behandeling nemen als je de originele taxibon naar ons opstuurt (maak uiteraard een kopie voor jezelf). Stuur deze dan met een begeleidende brief naar:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Ik kan je geen toezegging geven dat je de kosten ook daadwerkelijk terug zal krijgen.
Mocht men bij de klantenservice niet over willen gaan tot vergoeding, dan zijn er gelukkig nog mogelijkheden via de afdeling perswoordvoering..... 😃 :D

https://www.youtube.com/watch?v=2UlLzE8HAw4

Reageer