beantwoord

Langere reistijd compensatie

• 20 februari 2019
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Naar later bleek door een mislukte test, heb ik op 19 februari niet verder kunnen reizen met de trein en moest ik ander openbaar vervoer nemen. Mijn reistijd was daardoor 52 minuten langer. Heb ik recht op compensatie? ?
icon

Beste antwoord door Emma NS 20 februari 2019, 21:52

Beste Liedje62, welkom bij onze Community!

Wat vervelend dat 52 minuten vertraging hebt gehad, daar zat je natuurlijk niet op te wachten. Ik ben toch blij om te lezen dat je middels vervangend vervoer op je eindbestemming bent gekomen. Zoals Tamzin aangeeft kun je inderdaad vanaf 30 minuten vertraging een claim indienen. Alle informatie over 'Geld terug bij vertraging' vind je terug op onze website. Mocht je vragen hebben over het formulier wat je in moet vullen, stel ze dan gerust! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U kunt vergoeding krijgen als U op het traject waarvoor u een kaartje had gekocht of waarvoor u hebt in/uitgechekt een vertraging van 30 minuten of meer hebt opgelopen. Als de vertraging op een aansluitend traject zat waarvoor U NS niet hebt betaald (bijv. door halverwege uit te checken en over te stappen op een bus) krijgt U geen geld terug.
Beste Liedje62, welkom bij onze Community!

Wat vervelend dat 52 minuten vertraging hebt gehad, daar zat je natuurlijk niet op te wachten. Ik ben toch blij om te lezen dat je middels vervangend vervoer op je eindbestemming bent gekomen. Zoals Tamzin aangeeft kun je inderdaad vanaf 30 minuten vertraging een claim indienen. Alle informatie over 'Geld terug bij vertraging' vind je terug op onze website. Mocht je vragen hebben over het formulier wat je in moet vullen, stel ze dan gerust! 🙂

Reageer