Late betaling van toegekende claims

  • 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Zoals iedereen heb ik zeer regelmatig te maken met vertragingen. Uiteraard claim ik deze volgens de mogelijkheden die de NS hiervoor biedt. Dat gaat doorgaans redelijk soepel.
Tot nu. Een claim van 6 mei is op 7 mei toegewezen en een claim van 9 mei is op 10 mei toegewezen. Helaas laat de daadwerkelijke betaling tot op heden (28 mei) op zich wachten.

Dat de NS pas na 24 uur een claim toestaat is al erg klant onvriendeliojk maar als ze dan ook nog besluiten om de betalingen te vertragen sluit de NS wel erg aan bij de beeldvorming over de puntualiteit die er onder veel frequente reizigers toch al leeft.

1 reactie

Fijn dat je claims zijn toegewezen, Mrcvlkrs. Uiteraard wel vervelend dat de uitbetaling lang op zich laat wachten. Over het algemeen worden bedragen binnen hooguit 3 weken uitbetaald. Om de status van jouw uitbetalingen te kunnen nakijken kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Chat. Wellicht dat er toch iets mis is gegaan bij de uitbetalingen.

Reageer