beantwoord

Mijn claim 41027950: geld terug bij vertraging werd afgewezen. Oneens!

• 26 november 2015
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Reden van afwijzing was dat er vooraf aangekondigde werkzaamheiden zouden zijn geweest. Dat was niet het geval. Door de intercom tijdens de reis werd duidelijk gecommuniceerd dat de vertraging ontstond door "aanrijding met een person". Het reisadvies was ook niet eenduidig. Of omreizen vanuit Roermond via Venlo; of uitstappen en wachten op bussen. De machinist wist ook niet wat het beste was. Ongeveer de helft van de reizigers -waaronder ik- koos voor het laatste en wachtte meer dan een half uur buiten in de kou. Daarna met een bus naar Eindhoven om de reis te vervolgen. Meer dan een uur vertraging. En nu laat NS weten dat mijn claim is afwezen en verwijst me naar dit forum voor verhaal. Wat verder te doen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 26 november 2015, 16:39

Hoi Roboostv, en welkom op het Serviceforum!

Even ter achtergrondinformatie: wanneer een claim binnenkomt en er wordt geconstateerd dat er werkzaamheden waren op dat traject en die dag/tijd, dan komt de claim op een soort uitvallijst, waarna de claim handmatig nog wordt beoordeeld. Grote verstoringen worden daar normaliter naast gehouden, om te voorkomen dat dergelijke claims ten onrechte alsnog worden afgewezen. In jouw geval hebben wij dus een fout gemaakt. Dit heb ik hersteld en je claim is alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt je volgende reis prettiger!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Roboostv, en welkom op het Serviceforum!

Even ter achtergrondinformatie: wanneer een claim binnenkomt en er wordt geconstateerd dat er werkzaamheden waren op dat traject en die dag/tijd, dan komt de claim op een soort uitvallijst, waarna de claim handmatig nog wordt beoordeeld. Grote verstoringen worden daar normaliter naast gehouden, om te voorkomen dat dergelijke claims ten onrechte alsnog worden afgewezen. In jouw geval hebben wij dus een fout gemaakt. Dit heb ik hersteld en je claim is alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt je volgende reis prettiger!
Dank voor je snelle reaktie en het recht zetten van de fout.

Reageer