beantwoord

Mijn claim is afgewezen maar ik had wel 30 minuten vertraging.

• 4 september 2015
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb screenshots toegevoegd van de reis, de afgewezen claim en het reisadvies dat bij de reis hoorde.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze claim is afgewezen (zie de 3 bijlages)? Ik kom toch echt 30 minuten later aan dan het reisadvies aangeeft, dit komt omdat we in Haarlem opeens allemaal moesten uitstappen omdat de trein niet verder reed, ik moest dus de volgende IC hebben die per definitie een half uur later vertrekt.
Ook wil ik graag weten waarom ik er verder geen bericht van krijg als een claim wordt afgewezen..
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 september 2015, 18:17

Hoi Svanrossum, en welkom! Ik heb de bijlagen met daarop privégegevens verwijderd. Bezwaar tegen een afwijzing van een claim kun je telefonisch of per mail bij ons indienen. Je kunt ook hier het claimnummer vermelden, dan kijkt een van mijn collega's met je mee. Dit kan echter langer duren dan wanneer je belt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Svanrossum, en welkom! Ik heb de bijlagen met daarop privégegevens verwijderd. Bezwaar tegen een afwijzing van een claim kun je telefonisch of per mail bij ons indienen. Je kunt ook hier het claimnummer vermelden, dan kijkt een van mijn collega's met je mee. Dit kan echter langer duren dan wanneer je belt.
Reputatie 1
Badge
Nee, volgens het alwetende systeem HAD je eerder kunnen aankomen als je de andere trein ervoor had benut en in Leiden nog eens overstappen. NS vindt nl dat elke reiziger een smartefone hoort te hebben waarop hij/zij meteen elk alternatief kan nakijken-ook als dat dan in de praktijk toch niet haalbaar blijkt.
Soms strijken ze de hand over het hart-in 1e instantie is dat systeem geheel geautomatiseerd, dus er moet een echt mens naar kijken. Dat kan je het snelste doen door een stick-on erop te plakken met uitleg van hoe=waarom. Want dan spuwt het systeem het uit.
In elk geval bedankt voor het verwijderen van de bijlages, dat was dom van mij.
Ik zal eens bellen en zien of ik er wat mee bereik 🙂.

Reageer