beantwoord

Mijn NS gebruikt zowel privé als zakelijk e-mailadres bij een privé-claim

• 19 november 2015
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb onlangs via Mijn NS geld terug gevraagd bij vertraging voor het reizen op mijn eigen persoonlijke OV-abonnement. De ontvangstbevestiging van mijn claim (41021759) werd ook keurig gestuurd naar mijn privé e-mailadres. Vandaag ontving ik de goedkeuring van deze claim echter op mijn zakelijke e-mailadres.
Bij het invullen van de claimgegevens zag ik wel dat mijn zakelijke e-mailadres ook werd vermeld, maar dit kon ik niet aanpassen. In mijn persoonlijke gegevens staat wel gewoon mijn privé e-mailadres als contactadres en de ontvangstbevestiging werd dus ook naar het goede e-mailadres gestuurd.
Ik wil graag dat mijn zakelijke e-mailadres in het geheel uit mijn account-gegevens wordt verwijderd. Hoe krijg ik dit voor elkaar (want bij de persoonlijke gegevens staat gewoon het goede (privé) e-mailadres)?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 19 november 2015, 11:51

Hoi Leonie, en welkom!

Even het proces: je dient een claim in via Mijn NS (waaraan een e-mailadres is gekoppeld). De bevestiging gaat dan naar dat mailadres, maar zodra de claim is geregistreerd en verwerkt in ons 'refund'-systeem, en er staat in dat systeem een mailadres, dan pakt het systeem dat mailadres. Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is. Men is al aan het kijken hoe dit beter kan. Als je wil, kan ik dat laatste mailadres voor je aanpassen? Als je een privébericht stuurt (klik op mijn naam en 'Stuur bericht) met je volledige naam en het gewenste mailadres, dan maak ik het in orde voor je.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Leonie, en welkom!

Even het proces: je dient een claim in via Mijn NS (waaraan een e-mailadres is gekoppeld). De bevestiging gaat dan naar dat mailadres, maar zodra de claim is geregistreerd en verwerkt in ons 'refund'-systeem, en er staat in dat systeem een mailadres, dan pakt het systeem dat mailadres. Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is. Men is al aan het kijken hoe dit beter kan. Als je wil, kan ik dat laatste mailadres voor je aanpassen? Als je een privébericht stuurt (klik op mijn naam en 'Stuur bericht) met je volledige naam en het gewenste mailadres, dan maak ik het in orde voor je.
Hoi Leonie, en welkom!

Dank je voor je snelle reactie; ik zal je een privébericht sturen!
Ik heb gezien dat je het e-mailadres hebt gewijzigd Sivan! Veel dank!
Eens zien of het goed gaat als ik binnenkort weer eens een claim heb. :P

Groetjes, Leonie

Reageer