beantwoord

momenteel niet mogelijk om geld terug te vragen bij vertraging

• 17 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo, 

Gisteravond kocht ik een e ticket Den Bosch - Boxtel en 1 minuut later verviel deze trein ivm een aanrijding. Ik heb al vijf keer geprobeerd het online formulier in te vullen maar hij zegt steeds dat die momenteel niet mogelijk is. Vanaf wanneer kan het weer want dan probeert ik het pas weer vanaf dat moment.…

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 oktober 2019, 15:13

Goedemiddag MeikevS en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het indienen van deze claim. Bij ons zijn er op dit moment geen storingen bekend in het Geld Terug bij Vertraging formulier, noch krijg ik iets van een foutmelding wanneer ik probeer het formulier te openen. Heb je er nog steeds last van? Zo ja, zou je dan een screenshot kunnen plaatsen van de foutmelding die je krijgt?

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag MeikevS en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het indienen van deze claim. Bij ons zijn er op dit moment geen storingen bekend in het Geld Terug bij Vertraging formulier, noch krijg ik iets van een foutmelding wanneer ik probeer het formulier te openen. Heb je er nog steeds last van? Zo ja, zou je dan een screenshot kunnen plaatsen van de foutmelding die je krijgt?

Hoi Stijn,

Kan het komen doordat het nog geen 24 uur geleden is? In de bijlage het screenshot.

igure widget

Dat is waarschijnlijk wel de reden van de foutmelding. Het kan soms tot 48 uur duren voordat deze gegevens bij ons in het systeem staan. Zou je het morgen nogmaals willen proberen en het ons laten weten?

Reputatie 6

Waarom moet dit zo lang duren?

Waarom moet een klant niet alleen op de trein wachten (anders dien je geen GTBV in), maar ook nog eens op de kompjoetersystemen van NS? 

Waarom niet gewoon de gegevens opslaan en vervolgens de claim beoordelen op een later moment dat ook Het Systeem behaagt?

Ik begrijp dat NS anno 2019 zuiver op de graat is. Daarom begrijp ik ook dat deze vertragingstactieken geen gevolg zijn van ontmoedigingsbeleid, maar dat NS gewoon te maken heeft met allerlei systemen die nu eenmaal een eigen willetje hebben. 

Hoi Stijn,

Hij doet het nog steeds niet.

Mvg Meike

Reageer