beantwoord

Niet eens Geld terug bij Vertraging claim

• 3 juni 2014
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

Via Eva een mail verstuurd naar klantenservice mbt claim: verkeerd ingecheckt op 5 mei 2014 in Maastricht. Had ipv Meerssen Maarssen als instapstation aangegeven, daardoor afgewezen en dus per mail alsnog de claim ingediend. Graag instaptarief ad 20 euro terug. Mail zou eerst behandeld moeten worden, dan pas kon klantenservice verder. Nog geen inzicht in de status. Claim staat niet verwoord in mijn claims.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 3 juni 2014, 14:48

Dag Nelleke, indien je het niet eens met met de beoordeling van je GTBV kun je dit aan ons doorgeven. Ik kan de afdeling opdracht geven je claim opnieuw te beoordelen met inachtneming van de nieuwe informatie. Je mag via een privébericht wel je NAW-gegevens een korte omschrijving van de reis en het claimnummer doorgeven. Groet Ramon
Bekijk origineel

4 reacties

Dag Nelleke, indien je het niet eens met met de beoordeling van je GTBV kun je dit aan ons doorgeven. Ik kan de afdeling opdracht geven je claim opnieuw te beoordelen met inachtneming van de nieuwe informatie. Je mag via een privébericht wel je NAW-gegevens een korte omschrijving van de reis en het claimnummer doorgeven. Groet Ramon
Goedemorgen Ramon,
Ik ben op 5 mei van Meerssen naar Maastricht gereisd. Heb in en uitgecheckt bij Veolia, maar ook per ongeluk ingecheckt in Maastricht om 10,47 uur. daar kwam later achter omdat mijn saldo dermate gewijzigd was dat ik mijn reisgegevens ben nagegaan. Om dit te laten herstellen een claim ingediend, alleen daar bleek later van dat ik Maarssen had staan en deze claim is geweigerd.
8358208 19-05-2014 Niet in-/uitgecheckt
Ingediend online
05-05-2014 Maarssen
Maastricht Afgewezen
Na telefonisch contact via Eva een mail verstuurd, maar die moest nog uitgebreid bekeken worden voor deze naar klantenservice verstuurd kon worden, zo had ik begrepen. Daarom nu deze actie.
NAW: **********************. Heb je zo voldoende gegevens?
Badge
Wegens privacyredenen heb ik je NAW gegevens verwijderd. Plaats nooit je persoonlijke gegevens in een topic. Mijn collega Ramon heeft je gevraagd om een privébericht te sturen. Ik wil je dus vragen om een privébericht te sturen.
Gelezen in het forum "Off-topic" (32)

Hoort dit topic niet thuis in een ander forum? 😉
https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36

Reageer