Niet eens met bedrag geld terug bij vertraging

• 28 april 2016
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Hallo,

Ik heb enige tijd geleden een claim ingediend voor geld terug bij vertraging, callnr 41139734.

Niet alleen baalde ik sowieso al heel erg van deze vertraging, ook kwam ik nog eens hierdoor te laat op m'n werk en kon ik een half uur minder schrijven.

Maar nu claimen jullie dat ik een vergoeding krijg van 3,50. De vetraging was dusdanig lang dag ik recht heb op een volledige vergoeding.

Ik vreesde dit al, gezien er in de trein destijds werd omgeroepen dat de vertraging 29min betrof en geen 30. Ik had echt een foto moeten maken van de klok op Zaandam station. 35min te laat.

Zeer spijtig dat NS zo omgaat met dergelijke meldingen. Laat staan uberhaubt de vertraging, dat is al triest genoeg. Wanneer ik reis met jullie, verwacht ik op tijd te komen. Ik betaal er niet voor niks voor.

1 reactie

Hallo GekkeJimbo, welkom op het Serviceforum. Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging. Mijn collega die deze verzoeken normaal in behandeling neemt, is tot 2 mei afwezig. Je kunt je verzoek het snelst telefonisch, via Twitter of Facebook indienen. Je kunt ook wachten tot Sivan weer aanwezig is. Zij zal jouw claim dan alsnog beoordelen.

Reageer