mijn treinreis naar schiphol hebben we een uur stil gestaan voor amsterdam zuid, toen ging de trein terug naar hilversum.
ik heb besloten om terug te gaan naar huis, omdat ik mijn vlucht niet meer kon halen.
mijn treinreis naar schiphol hebben we een uur stil gestaan voor amsterdam zuid, toen ging de trein terug naar hilversum.
ik heb besloten om terug te gaan naar huis, omdat ik mijn vlucht niet meer kon halen.
In zo'n geval heb je recht op volledige terugbetaling van je reis. Als dat niet is gebeurd, antwoord dan op de mail met de afwijzing, dan kijkt er een mens naar.
Nog even voor de duidelijkheid. Het vliegticket is vervolgschade en NS heeft vervolgschade uitgesloten in de Algemene Voorwaarden.
Nog even voor de duidelijkheid. Het vliegticket is vervolgschade en NS heeft vervolgschade uitgesloten in de Algemene Voorwaarden.
Bijna, dat staat in de wet (BW8:108), niet in de AVR-NS.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.