beantwoord

Niet zichtbaar in Mijn NS en nu?

• 5 juni 2019
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Wij hebben uw aanvraag voor Geld terug bij vertraging ontvangen. Het registratienummer is 600844859. Wij vinden het vervelend dat u vertraging heeft ervaren tijdens uw reis.
In deze aanvraag heeft u verklaard dat u op 27 mei 2019, vertrektijd 16:53 uur, een vertraging van30+ minuten heeft gehad op het traject tussen Den Haag HS en Breda.
Wij streven ernaar u binnen zes weken te informeren over de afhandeling van uw aanvraag. Een eventuele terugbetaling zal plaatsvinden op het door u opgegeven rekeningnummer....
Handig om te weten: in uw Mijn NS (Zakelijk)-account kunt u de status van uw claim inzien.

Deze claim staat echter niet in Mijn NS account vandaar dat ik deze nogmaals had ingediend maar dan krijg ik direct een afwijzing. Wordt deze claim dan wel behandeld?
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 juni 2019, 15:08

Welkom bij de Community, Averwijs.

Hmm, je claim hoor je in je Mijn NS account te kunnen zien. Wat mijn vermoeden is, is dat je Mijn NS account wellicht niet juist is gekoppeld aan je klantgegevens binnen ons systeem. Zonder een goede koppeling tussen deze 2 systemen zie je je ingediende claims niet staan. Wat we kunnen doen is je account verwijderen zodat je deze opnieuw kan aanmaken. Je account kan je laten verwijderen door onze Klantenservice. Contact opnemen gaat het makkelijkste via Chat, Facebook, Twitter of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij de Community, Averwijs.

Hmm, je claim hoor je in je Mijn NS account te kunnen zien. Wat mijn vermoeden is, is dat je Mijn NS account wellicht niet juist is gekoppeld aan je klantgegevens binnen ons systeem. Zonder een goede koppeling tussen deze 2 systemen zie je je ingediende claims niet staan. Wat we kunnen doen is je account verwijderen zodat je deze opnieuw kan aanmaken. Je account kan je laten verwijderen door onze Klantenservice. Contact opnemen gaat het makkelijkste via Chat, Facebook, Twitter of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Heb daarna nog 2 claims ingediend (waaronder dus 1 voor dezelfde datum/reistijd omdat bovenstaande claim niet terugkwam in Mijn NS) maar deze claims zijn wel gewoon zichtbaar in Mijn NS.
Vreemd! Om eerlijk te zijn zou ik je dan niet durven zeggen waar het aan zou kunnen liggen. De claim zal uiteraard wel bij ons bekend zijn en in behandeling worden genomen aangezien je een bevestiging hebt ontvangen dat wij je claim in goede orde hebben ontvangen.

Reageer