beantwoord

nog geen reactie

  • 21 June 2022
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste mevrouw Hageman,
 
Wij hebben uw aanvraag voor 'Compensatie bij vertraging' ontvangen. Het registratienummer is 601403596. Wij vinden het vervelend dat u vertraging heeft ervaren tijdens uw reis.
 
In deze aanvraag heeft u verklaard dat u op 1 mei 2022, 11:46 vertraging heeft gehad op het traject Berlin Hbf – Ede-Wageningen.
 
Wij streven ernaar u binnen zes weken te informeren over de afhandeling van deze aanvraag. 
Een eventuele terugbetaling zal plaatsvinden op de credit card of het rekeningnummer waarmee u het ticket betaald heeft. Indien u in het aanvraagformulier een rekeningnummer heeft ingevuld, vindt de eventuele terugbetaling op dat rekeningnummer plaats. Indien u in het aanvraagformulier heeft ingevuld dat u compensatie wilt in de vorm van Thalysbonnen, dan krijgt u deze bonnen toegestuurd indien uw aanvraag wordt toegewezen.
 
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.nsinternational.com of stel uw vraag op de NS Community. U kunt ook contact opnemen met het NS International Service Center.
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice
icon

Beste antwoord door Janrm 21 June 2022, 13:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Hoi JustH

Je claim is zo te zien goed doorgekomen, dus je krijgt vanzelf een reactie. De wachttijden zijn op het moment echter zeer lang. De afhandeling van mijn laatste claim heeft meer dan twee maanden geduurd. Er is helaas ook geen manier om dit proces te bespoedigen.

Reputatie 7
Badge +1

DE manier is: je aanwerven en deskundigheid verwerven in dit proces-zoals overal en bij vervoer ihb zo veel personeelsgebrek is duurt alles veel langer-en dan vooral niet echt urgente zaken. Overigens kreeg ik een mail met dit bericht zelf al meteen na een recent problem

Reageer