Beste mevrouw Hageman, |
Wij hebben uw aanvraag voor 'Compensatie bij vertraging' ontvangen. Het registratienummer is 601403596. Wij vinden het vervelend dat u vertraging heeft ervaren tijdens uw reis. |
In deze aanvraag heeft u verklaard dat u op 1 mei 2022, 11:46 vertraging heeft gehad op het traject Berlin Hbf – Ede-Wageningen. |
Wij streven ernaar u binnen zes weken te informeren over de afhandeling van deze aanvraag. Een eventuele terugbetaling zal plaatsvinden op de credit card of het rekeningnummer waarmee u het ticket betaald heeft. Indien u in het aanvraagformulier een rekeningnummer heeft ingevuld, vindt de eventuele terugbetaling op dat rekeningnummer plaats. Indien u in het aanvraagformulier heeft ingevuld dat u compensatie wilt in de vorm van Thalysbonnen, dan krijgt u deze bonnen toegestuurd indien uw aanvraag wordt toegewezen. |
Heeft u nog vragen? We helpen u graag verder. Kijk op www.nsinternational.com of stel uw vraag op de NS Community. U kunt ook contact opnemen met het NS International Service Center. |
Met vriendelijke groet, |
Lieneke Bouma |
Hoofd NS Klantenservice |
Beste antwoord door Janrm
Bekijk origineel