beantwoord

Nog geen reactie op brief begin juni

• 31 juli 2016
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Goedendag,
Begin mij heb ik een brief gestuurd met bijgevoegd een pinbon. Dit betrof een gemiste aansluiting met de laatste trein (vertraging in de aansluiting) van Amersfoort naar Deventer, waardoor ik genoodzaakt was een taxi naar huis te nemen. Ik heb later een bericht op het forum geplaatst wanneer ik reactie kon verwachten. Dit zou 4-6 weken duren. Inmiddels Is het eind juli en ik heb nog niets vernomen.
Graag verneem ik uw reactie op de gemaakte taxikosten van deze avond.
Vriendelijke groet,
Floortje Verhoeff
icon

Beste antwoord door Miriam NS 31 juli 2016, 15:23

Hallo Floor83, welkom op het Serviceforum.
Vervelend om te lezen dat je nog geen bericht hebt ontvangen op je brief. Dit zijn gevallen die maatwerk vereisen en daardoor kan de afhandeltijd iets langer zijn dan normaal gesproken. Daar zijn wij ons van bewust en we zetten alles op alles om iedereen zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.
Mocht je meer informatie willen dan kan je hiervoor het beste bellen met 030 - 751 51 55 of een bericht sturen via Twitter of Facebook. Deze kanalen gaan het snelst. Natuurlijk mag je mij ook een privébericht sturen, dit kun je doen door op mijn naam en 'stuur bericht' te klikken.

EDIT: Ik heb geen privébericht ontvangen dus neem aan dat Floor83 dit verder via onze klantenservice heeft opgelost.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Floor83, welkom op het Serviceforum.
Vervelend om te lezen dat je nog geen bericht hebt ontvangen op je brief. Dit zijn gevallen die maatwerk vereisen en daardoor kan de afhandeltijd iets langer zijn dan normaal gesproken. Daar zijn wij ons van bewust en we zetten alles op alles om iedereen zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.
Mocht je meer informatie willen dan kan je hiervoor het beste bellen met 030 - 751 51 55 of een bericht sturen via Twitter of Facebook. Deze kanalen gaan het snelst. Natuurlijk mag je mij ook een privébericht sturen, dit kun je doen door op mijn naam en 'stuur bericht' te klikken.

EDIT: Ik heb geen privébericht ontvangen dus neem aan dat Floor83 dit verder via onze klantenservice heeft opgelost.

Reageer