beantwoord

Nog geen restututie

• 26 maart 2020
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Goedendag, 

7 maart heb ik 2 X mail ontvangen over 2x geld terug bij vertraging. Binnen 2 weken zouden de bedragen op mijn rekening worden bijgeschreven, echter zie ik nog steeds niks

icon

Beste antwoord door Thom 26 maart 2020, 07:55

Dan is het laat, maar alles is wat vertraagd door de omstandigheden nu. U kunt nog beter even wachten.  Normaal zou ik u adviseren contact op te nemen met Klantenservice, maar het is daar heel druk, maar als u dat toch wilt, is het verstandiger het in de latere avond of nacht te doen. 

De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het echt nu nodig is en het echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dan is het laat, maar alles is wat vertraagd door de omstandigheden nu. U kunt nog beter even wachten.  Normaal zou ik u adviseren contact op te nemen met Klantenservice, maar het is daar heel druk, maar als u dat toch wilt, is het verstandiger het in de latere avond of nacht te doen. 

De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het echt nu nodig is en het echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren.

Reputatie 6
Badge +2

De vergoedingen werden normaal gesproken twee keer per week overgemaakt, maar NS lijkt inmiddels meer dan 3 weken volledig gestopt te zijn met het uitkeren van vergoedingen voor geld terug bij vertraging. Ook van oudere claims.

Je kunt inderdaad contact opnemen met de klantenservice via de kanalen die Thom aangeeft.

Dank jullie wel ik zal nog even wachten en dan contact met klantenservice opnemen. 

Badge

Dit zou zo maar te maken kunnen hebben dat er ook kantoren van de NS gesloten zijn en de meeste mensen thuis werken als ze niet ziek zijn.  Hierdoor is het natuurlijk logisch dat ook dit soort afhandelingen langer op zich laten wachten.

Maar wat in het vat zit verzuurd niet.

Reageer