Skip to main content

Beste,

 

De NS heeft claim 602457903 onterecht mijnziens afgewezen. Daarnaast heb ik ook een klacht ingediend waar ook geen response op komt.

 

Wat is de casus?

24 augustus hebben we gereisd van schiphol naar rotterdam alexander. Bij rotterdam centraal sloten de deuren zo snel dat een flink deel van de passagiers gewdongen is door te reizen naar breda. Hierdoor hebben we een flinke vertraging opgelopen, zo zwaar dat m'n oude vader met de taxi naar huis moest het laatste stuk. 

 

De machinist was bekend met het voorval, want hoewel deze niet bereikbaar was door iemand in de trein werd nog wel omgeroepen dat er een voorval had plaatsgevonden en dat iedereen maar weer terug kon naar rotterdam met de eerst volgende trein.

 

  1. De klanten service / spoedservice heeft even lang aan de lijn gehangen om een reisschema voor te stellen welke niet haalbaar was als de tijd die het letterlijk kostte om terug te gaan naar rotterdam
  2. Klantenservice heeft aangegeven dat er duidelijk ook wel een claim mogelijkheid was

 

Wat ik gewoon erg slecht vind van de NS is het volgende:

  1. adequaat reageren op een aanwijsbare fout van de conducteur
  2. Niet adequaat reageren en acteren door de klantenservice lijn 
  3. Claim afwijzen zonder enige response mogelijkheid

 

Ik hoor graag hoe deze zaak beter op te pakken is.

 

Hi Laurens555 en welkom op de NS Community! 

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Het systeem heeft jouw claim hoogstwaarschijnlijk afgewezen omdat er geen of te weinig vertraging is geconstateerd. De trein is er wel (tijdig) gestopt. Dit is een situatie waar iemand anders naar moet kijken om jouw claim opnieuw te beoordelen. Je kunt hiervoor wel reageren op de mail die je hebt ontvangen met de afwijzing. Via een reactie kun je de situatie toelichten en zal jouw bezwaar bij de juiste afdeling terecht komen.


Reageer