beantwoord

NS Negeerd

• 8 september 2015
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Ongeveer een maand geleden heb ik een formulier aangevraagd om het geld terug te krijgen die ik tijdens mijn treinreis heb opgelopen
Als ik bel, is er niks bekend hoe kan het toch dat de ene medewerker er wel van weet en de andere niet? dit is echter al de 3e keer!!!
Inmiddels ben ik 3x een eerste klas dagkaart verder en 225,- lichter maar tot op heden nog steeds niks van de NS gehoord!!!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 september 2015, 17:03

Dat is inderdaad vervelend. Wil je mij een privébericht sturen met hierin je kaartnummer, je volledige naam en geboortedatum? Dan kijk ik even met je mee.

Edit: je hebt zeer vaak gebeld over de dagkaarten. Deze zijn ook herhaaldelijk nagestuurd. Aangezien dit vanuit coulance al uitzonderlijk vaak is gebeurd, zal ik dit niet nogmaals toesturen. Je hebt bovendien een afwijzing van een claim ontvangen, waar je meerdere keren bezwaar tegen hebt ingediend. Van welke datum is de reis die je hebt geclaimd, waarop je niets hebt gehoord?
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Tim, en welkom op het forum!

Wat vreemd dat je niks hebt gehoord op je formulier. Heb je met een OV-chipkaart gereisd? En waarom ben je nu drie keer een eerste klas Dagkaart en 225 euro lichter?
Uit de letterlijke tekst van je volstrekt onduidelijke verhaal maak ik op dat je een formulier voor Geld terug bij vertraging aan te vragen en dat je dat formulier niet hebt ontvangen. De formulieren kun je ook afhalen aan het loket. Vervolgens kun je een claim indienen. Het kan tot zes weken duren voordat hierop een besluit wordt genomen. Drie dagkaarten eerste klasse kosten trouwens meer dan EUR 225.
Reputatie 3
Gel terugkrijgen dat je hebt opgelopen tijdens een treinreis? Waar gaat dit over?
Hoi Tim, en welkom op het forum!

Wat vreemd dat je niks hebt gehoord op je formulier. Heb je met een OV-chipkaart gereisd? En waarom ben je nu drie keer een eerste klas Dagkaart en 225 euro lichter?

Ik heb mijn formulier volledig ingevuld, maar nog geen reactie hierop gekregen.
Als ik bel is er niks bekend wat ik heel vreemd vind want als ik opnieuw bel krijg ik een nieuwe medewerker, en die leest het zo op!

Ik heb nu al 3x gebeld en 3x is mij een eerste klas dagkaart toegezegd welke ik echter nooit heb ontvangen,...
Dat is inderdaad vervelend. Wil je mij een privébericht sturen met hierin je kaartnummer, je volledige naam en geboortedatum? Dan kijk ik even met je mee.

Edit: je hebt zeer vaak gebeld over de dagkaarten. Deze zijn ook herhaaldelijk nagestuurd. Aangezien dit vanuit coulance al uitzonderlijk vaak is gebeurd, zal ik dit niet nogmaals toesturen. Je hebt bovendien een afwijzing van een claim ontvangen, waar je meerdere keren bezwaar tegen hebt ingediend. Van welke datum is de reis die je hebt geclaimd, waarop je niets hebt gehoord?

Reageer