beantwoord

NS site vindt “geen vertraging”

• 25 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

13 september had ik een half uur vertraging van Delft Zuid naar Eindhoven. Ik heb 33 minuten later uitgecheckt dan de beloofde aankomsttijd van de trein. Desondanks weet de NS site me te vertellen dat er geen vertraging was.

Klopt niks van, maar ik kan mijn aanvraag niet afronden en dus ook geen bezwaar aantekenen.
icon

Beste antwoord door Martijn78 25 oktober 2017, 10:55

Oh, ik zie dat de vertraging 28 minuten was... ik dacht dat ik het goed getimed had, maar blijkbaar was er geen half uur vertraging, maar “slechts” 28 minuten. Dan heb ik blijkbaar nergens recht op.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Welke van onderstaande treinen had je genomen?
https://www.ovtijden.com/avtdag/DTZ/20170913/
Reputatie 1
Oh, ik zie dat de vertraging 28 minuten was... ik dacht dat ik het goed getimed had, maar blijkbaar was er geen half uur vertraging, maar “slechts” 28 minuten. Dan heb ik blijkbaar nergens recht op.
Reputatie 7
Badge
Je kunt altijd via het gele formulier de aanvraag indienen. De eerste keer wordt je aanvraag na 8 weken wachten ook afgewezen door de computer. Daarna krijg je een email, en in antwoord daarop kan je je verhaal kwijr en uitleggen waarom volgens jou de tijd niet klopt, en verwijzen naar je uitcheck

Reageer