beantwoord

Omreizen via Veolia

Kan ik online geld terugvragen wanneer ik heb moeten omreizen via Veolia?
icon

Beste antwoord door Slidestops 20 oktober 2016, 23:30

Daar was geen omreisadvies voor met Veolia, dus dat betekent dat er geen restitutie mogenlijk is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dat ligt eraan of dit een officieel omreisadvies van de NS was. Is dit niet het geval, en heb je er zelf voor gekozen, dan is het niet mogelijk.

Misschien handig om even te vermelden waar, waarom en wanneer je hebt moeten omreizen:)
Reputatie 7
Badge +3
Ik neem aan Eindhoven-Roermond?Dan is het antwoord nee, er zijn in dit geval geen afspraken geen tussen NS en Veolia omdat Veolia daar weigert aan mee te werken. U had op een vervangen de bus moeten wachten.
Dat ligt eraan of dit een officieel omreisadvies van de NS was. Is dit niet het geval, en heb je er zelf voor gekozen, dan is het niet mogelijk.

Misschien handig om even te vermelden waar, waarom en wanneer je hebt moeten omreizen:)

Er was geen treinverkeer mogelijk van 17.30u tot circa 19.30u tussen Eindhoven en Weert, vanwege een beschadigde spoorbrug. Daarom heb ik via Venlo gereisd, naar Maastricht.
Reputatie 7
Daar was geen omreisadvies voor met Veolia, dus dat betekent dat er geen restitutie mogenlijk is.

Helder, dankjewel!

Reageer