beantwoord

ongebruikt kaartje door vertraging

  • 8 september 2015
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Zaterdag 29 aug j.l. heb ik een retour Roosendaal -Den Bosch gekocht én een parkeerdagkaart a 9,50.
Eenmaal op het perron bleek de trein niet verder te gaan dan Breda, wegens aanrijding met een persoon. Gezien de duur van de vertraging heb ik, na overleg met een conductrice afgezien van de treinreis.
Graag zou ik de door mij gemaakte kosten vergoed zien. Is dat mogelijk?
met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Brian NS 8 september 2015, 15:32

Beste Jobina,

Welkom op het NS serviceforum. Wat vervelend dat je de reis niet hebt kunnen maken door een aanrijding met een persoon op jouw traject. Ik adviseer je om de tickets naar onze klantenservice te sturen met daarbij een verzoek voor restitutie. Het kan gestuurd worden naar; NS Klantenservice, postbus 2372, 3500 GJ in Utrecht.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Jobina,

Welkom op het NS serviceforum. Wat vervelend dat je de reis niet hebt kunnen maken door een aanrijding met een persoon op jouw traject. Ik adviseer je om de tickets naar onze klantenservice te sturen met daarbij een verzoek voor restitutie. Het kan gestuurd worden naar; NS Klantenservice, postbus 2372, 3500 GJ in Utrecht.

Reageer