beantwoord

Onjuist weergegeven reishistorie

• 26 september 2016
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik had vorige week een beste vertraging met de NS. Dus een account aangemaakt op mijn NS en zie tot mijn grote verbazing dit:

Maar ik heb wel ingecheckt!

Hoe los ik dit nu op?
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 oktober 2016, 10:28

Ik heb contact gehad met Viral en de extra kosten die hij heeft gemaakt terug gestort op zijn rekening. Wanneer je een fout ziet in je reisplanner laat het ons weten want het kan zo maar eens gebeuren dat er ondanks een goeie cico er een fout heeft plaats gevonden bij de paaltjes waardoor er toch een instaptarief is afgeschreven.

@Martijn Hopelijk zul je via mail snel een bericht ontvangen 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Er hoeft niets te gebeuren. Het verreisde bedrag is zo te zien netjes van het saldo afgetrokken en de check-uit is wel geregistreerd door het bedrijf dat dit moet registreren.

NS haalt periodiek alle checkins om weer te geven in Mijn NS. Hierin zal iets fout gegaan zijn. Voor jou als reiziger maakt dit gelukkig verder niets uit.
Goed om te weten dat het qua registratie goed is gegaan. Mijn probleem blijft namelijk nog bestaan. De knop om geld terug te vragen bij vertraging is nog steeds verdwenen
Hallo Viral en welkom op het NS forum! Ik snap dat je hier dan van op kijkt, je weet zeker dat jij je op die dag wel in en uit hebt gechecked? Zou jij mij in ieder geval een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan kan ik met je meekijken bij je reisgegevens zodat wij samen met een oplossing kunnen komen. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Reputatie 7
Badge +3
je weet zeker dat jij je op die dag wel in en uit hebt gechecked?
Dat laat-ie toch ook zien?
je weet zeker dat jij je op die dag wel in en uit hebt gechecked?
Dat laat-ie toch ook zien?

Het zal wel aan de Maandag liggen 😉 Je hebt helemaal gelijk. Excuses.
Reputatie 1
Ik heb exact het zelfde probleem gehad op 20 september in de regio Rotterdam, bij ov-chipkaart.nl kloppen de gegevens met een in en uitcheck. Maar bij mijn NS.nl ontbreekt de uitcheck en natuurlijk was bij mij ook de vraag of ik wel zeker wist of ik heb uitgechecked. Ook ik wil graag een claim indienen gelopen vertraging op 20 september, per mail contact gezocht met de klantenservice, maar een reactie zal wel even op zich laten wachten.
Ik heb contact gehad met Viral en de extra kosten die hij heeft gemaakt terug gestort op zijn rekening. Wanneer je een fout ziet in je reisplanner laat het ons weten want het kan zo maar eens gebeuren dat er ondanks een goeie cico er een fout heeft plaats gevonden bij de paaltjes waardoor er toch een instaptarief is afgeschreven.

@Martijn Hopelijk zul je via mail snel een bericht ontvangen 🙂

Reageer