Ik heb zojuist 5 brieven ontvangen met afgewezen claims. Ik heb talloze andere claims ingevoerd die wel gewoon zijn toegewezen dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom het bij deze 5 is misgegaan.
Ik check altijd terwijl ik naar het station loop of treinen vertraging hebben of zijn uitgevallen (bij de intercity direct is dat namelijk zeer vaak het geval). Meestal drink ik dan voor het incheckgedeelte koffie en wacht ik op de trein. Wellicht dat dit de reden is dat er niet genoeg 'vertraging' wordt geconstateerd omdat ik dan pas als de trein weer gaat incheck.
Het gaat om de volgende claims:
1 ==> trein van 22.54 vertrok 30 min later
2 ==> machine kapot, reed niet
3 ==> trein van 22.24 vertrok 30 min later
4 ==> trein van 22.24 vertrok 30 min later
5 ==> trein van 13.55 reed niet
Alvast bedankt!
Mvg, Willem
Beste antwoord door jsalomons
In het geval van Geld Terug Bij Vertraging (GTBV) dienen je check-in en check-uit tijden overeen te komen met de vertraging/
Bij reizen met uw OV-chipkaart bij NS (bijv. reizen op saldo of een abonnement op uw OV-chipkaart waarmee u in- en uitcheckt) hoeft u niets mee te sturen. Voorwaarde is wel dat u heeft in- en uitgecheckt bij NS zodat uw vertrek- en aankomststation bekend zijn.
Op het moment dat je trein dus uitvalt en je een trein van bijvoorbeeld een uur later neemt, dient er wel een check in te zijn voor de trein die is uitgevallen. Dit kan mogelijk bij jou het probleem zijn.
Neem even contact op met de Klantenservice via een PB op het forum, via twitter, email, chat of telefonisch. Het zal uitgezocht worden en in orde gemaakt worden.
(de chat is te vinden op de website. https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false)
Bekijk origineel
Bij reizen met uw OV-chipkaart bij NS (bijv. reizen op saldo of een abonnement op uw OV-chipkaart waarmee u in- en uitcheckt) hoeft u niets mee te sturen. Voorwaarde is wel dat u heeft in- en uitgecheckt bij NS zodat uw vertrek- en aankomststation bekend zijn.
Op het moment dat je trein dus uitvalt en je een trein van bijvoorbeeld een uur later neemt, dient er wel een check in te zijn voor de trein die is uitgevallen. Dit kan mogelijk bij jou het probleem zijn.
Neem even contact op met de Klantenservice via een PB op het forum, via twitter, email, chat of telefonisch. Het zal uitgezocht worden en in orde gemaakt worden.
(de chat is te vinden op de website. https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false)