beantwoord

onjuiste terugstorting

• 30 augustus 2021
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb zojuist een reis van vorige week gedeclareerd, maar het bedrag komt niet overeen met wat er van mijn OV is afgeschreven, hier is wat er afgeschreven is..  1

1.   instap tarief €10.  

2.  €2.66 extra bij uitchecken [want de treinen zouden niet meer rijden, uiteindelijk reiden ze wel dus ik moest opnieuw in checken]  (12.66)  

3. €10 instap tarief (22.66)

4. €6.22 bij uitchecken op aankomst station.  

totaal afgeschreven =  28.82,  teruggestort bedrag is €16.44,  dat betekend dat ik €12.38 mis

hoe kan ik het resterende bedrag ook nog terug krijgen?

icon

Beste antwoord door Wesley2407 30 augustus 2021, 13:42

@Laura NS  ik ben inmiddeld al geholpe over de chat [na anderhalf uur wachten], maar bentte heeft me uitstekend geholpen en het probleem is opgelost. in ieder geval bedankt voor uw tijd

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze Community Wesley2407. Bij stap 1 en 2 zou het instaptarief teruggestort moeten worden, want daarmee maak je je incheck ongedaan. Was dit op hetzelfde station? Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat ze dit recht kunnen zetten.

@Laura NS  de inceck bij 1 was op schiphol, de uitcheck op 2 is in Zwolle, de incheck op 3 is op Zwolle [want ik werd door het ns personeel van het perron naar buiten het station gestuurd want er zou een bus komen, die niet kwam, dus werden ik en nog een grote groep mensen terug gestuurd naar het perron].

ik heb de klanten service via de chat benaderd [1 uur geleden], maar nog steeds geen antwoord. ik maak geen gebruik van twitter of facebook. en ik kan wel gebeld worden maar niet bellen [issues met mijn GSM]

Naar, Wesley! We hebben momenteel 200 wachtenden op chat, dus het is een beetje druk (zacht uitgedrukt). Kun je mij voor 14:00 (of z.s.m.) een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en eindstation?

@Laura NS  ik ben inmiddeld al geholpe over de chat [na anderhalf uur wachten], maar bentte heeft me uitstekend geholpen en het probleem is opgelost. in ieder geval bedankt voor uw tijd

Dat is superfijn! 

Reageer