beantwoord

onterecht afgewezen claim

• 26 november 2015
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Zaterdag 07-11 ben ik naar glow Eindhoven geweest. om 23:30 wilde ik de trein terug nemen. Deze trein arriveerde op het spoor, het was ontzettend druk maar we konden toch naar binnen. Na een kwartier in een stil staande trein te hebben gezeten werd er omgeroepen dat deze trein niet meer ging vertrekken. Iedereen moest uitstappen en een lege trein reed weg. De eerstvolgende trein richting Tilburg ging pas een uur later. Ik heb toen nog meer dan drie kwartier op een koud station gewacht op een trein die weer enkele minuten vertraagd was. Intussen waren er echt ontzettend veel mensen op het perron op de trein aan het wachten. Deze trein heb ik naar Tilburg genomen, maar mijn aankomsttijd was zeker meer dan een uur na de geplande aankomst tijd.
Ik heb het geld terug formulier opgestuurd, maar mijn claim word afgewezen. Op mijn ov-chipkaart is de vertraging wel degelijk aan mijn in en uitcheck gedrag te zien. Dus het enige wat misschien fout kan zijn gegaan is de registreratie van de uitgevallen trein.
Kunt u er nog een keer naar kijken (claim 15987990)? Ik zal vast niet de enige zijn die een claim ingedient heeft.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 november 2015, 12:52

Hoi Remco, en welkom op het forum!

Vervelend dat je reis zo is geëindigd, en dat na zo'n bijzondere avond. Hopelijk heb je wel genoten tijdens Glow?

Ons systeem heeft geregistreerd dat deze trein niet heeft gereden, en ging er dus vanuit dat jij de trein van 23.34 kon halen. Gezien jouw verhaal kon je deze trein onmogelijk halen, en dus heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt je volgende reis een stuk prettiger!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Remco, en welkom op het forum!

Vervelend dat je reis zo is geëindigd, en dat na zo'n bijzondere avond. Hopelijk heb je wel genoten tijdens Glow?

Ons systeem heeft geregistreerd dat deze trein niet heeft gereden, en ging er dus vanuit dat jij de trein van 23.34 kon halen. Gezien jouw verhaal kon je deze trein onmogelijk halen, en dus heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt je volgende reis een stuk prettiger!

Reageer