beantwoord

Onterecht afgewezen Claim 22 september

• 6 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Op 22 september zou ik met de Intercity Direct 17.55 uur van Amsterdam Centraal naar Rotterdam Centraal reizen. Terwijl ik in deze trein zat, werd er omgeroepen dat de trein niet zou rijden en dat we gebruik konden maken van de intercity naar Vlissingen. Dit was al na de oorspronkelijke vertrektijd en toen ik de trein uit ging, kon ik de trein van 17.58 al niet meer halen. Ik moest namelijk van het einde van spoor 15B naar het begin van spoor 14A en dat is op Amsterdam Centraal best een stuk lopen. Ik ben toen doorgelopen naar spoor 2 voor de trein richting Dordrecht, omdat dat de eerstvolgende reismogelijkheid was naar Rotterdam Centraal.
Normaal gesproken zou ik om 18.36/18.40 aan zijn gekomen op Rotterdam centraal met de IC direct. Nu heb ik pas om 19.26 uitgecheckt. Volgens mij is dit een vertraging van meer dan 30 minuten en zou de claim dus moeten zijn toegewezen. Zouden jullie dit nogmaals willen bekijken?

Claimnummer is: 40978855
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 oktober 2015, 15:20

Hoi Linda, en welkom!

Als ik jouw bericht lees, ga ik er vanuit dat je de trein van 18.12 had, klopt dat? Gezien deze informatie heb ik je claim aangepast en alsnog goedgekeurd. Hopelijk verloopt je reis een stuk prettiger!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Linda, en welkom!

Als ik jouw bericht lees, ga ik er vanuit dat je de trein van 18.12 had, klopt dat? Gezien deze informatie heb ik je claim aangepast en alsnog goedgekeurd. Hopelijk verloopt je reis een stuk prettiger!
Hallo! Dat klopt inderdaad! Hartelijk dank voor het alsnog goedkeuren van mijn claim 🙂
Geen dank!

Reageer