beantwoord

Onterecht afgewezen claim

• 31 maart 2016
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Beste NS,

Claimnr. 41124372

Op 16 maart was er te Apeldoorn een wisselstoring. Hierdoor stond de trein (de 1559, oorspronkelijke aankomsttijd te Deventer: 17:49)) voor Apeldoorn stil. Er is toen besloten om terug te rijden naar Amersfoort en daar iedereen uit de trein te zetten. In Amersfoort heb ik toen de trein van 18:23 (de 1665) richting Deventer moeten nemen en was ik uiteindelijk om 19:08 in Deventer. Dit betekend dat er in totaal een vertraging was van 1 uur en 19 minuten. Nu is tot mijn verbazing de claim (60+ min. vertraging) afgewezen.

Zou ik hier nogmaals naar gekeken kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 1 april 2016, 09:41

Hoi Maikel, en welkom!

Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging.

De trein van Breukelen naar Utrecht reed zonder problemen. Ook die naar Amersfoort is op tijd aangekomen. Ik zie inderdaad dat de laatste aansluiting niet verder reed dan Apeldoorn. Wij hebben niet de registratie dat hij is teruggekeerd naar Amersfoort, maar op basis van je reistransacties lijkt me dit zeer aannemelijk. Om die reden heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Maikel, en welkom!

Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging.

De trein van Breukelen naar Utrecht reed zonder problemen. Ook die naar Amersfoort is op tijd aangekomen. Ik zie inderdaad dat de laatste aansluiting niet verder reed dan Apeldoorn. Wij hebben niet de registratie dat hij is teruggekeerd naar Amersfoort, maar op basis van je reistransacties lijkt me dit zeer aannemelijk. Om die reden heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Reageer