beantwoord

Onterecht afgewezen claim na vertraging

• 25 September 2015
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Een tijd terug heb ik een claim ingediend voor een vertraging die ik op woensdag 2 september heb opgelopen. Nu heb ik echter doodleuk een brief gekregen dat er geen of onvoldoende vertraging is geconstateerd.
Ter informatie de tijden; (Traject Tilburg - Roermond)
Ingecheckt: 10.31
Eigenlijke vertrektijd: 10.37
Eigenlijke aankomsttijd: 11.31
Werkelijke aankomsttijd: 13.01
Uitgecheckt: 13.03

Buiten het feit dat de informatievoorziening verschrikkelijk was en ik een uur te laat op m'n werk ben gekomen, is het natuurlijk te gek voor woorden dat mijn claim na anderhalf uur vertraging afgewezen wordt. Graag hoor ik wat hieraan gedaan zal worden / wat ik moet doen om alsnog de vergoeding te ontvangen. Door mijn studenten reisproduct stelt dit toch amper wat voor, maar het gaat om 't principe.
icon

Beste antwoord door John de Jong 25 September 2015, 20:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Beste Heijneken,

Er waren die ochtend rond Tilburg een aanrijding met een persoon, een seinstoring en een wisselstoring, waardoor veel treinen uitvielen.
Ik snap niet waarom je geen compensatie hebt gekregen.
Je kunt het beste even met de Klantenservice contact opnemen, dat kan ook via Facebook if Twitter.

Succes.

Laat je nog even weten wat de uitkomst is?

John
Hoi Heijneken, en welkom!

Als je hier het claimnummer noemt, kijk ik graag maandag voor je naar de claim. Als je dit weekend nog uitleg wenst, dan kun je het beste even bellen naar 0307515155. Mijn collega's op de Klantenservice kijken graag met je mee!

Reageer