beantwoord

Onterecht afgewezen geld terug bij vertraging

  • 17 juli 2015
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik heb onlangs 2 claims ingediend en die zijn allebei afgewezen. Heel apart aangezien ik bij de 1 meer dan 30 minuten vertraging had zoiezo, dus die had ik wel terug verwacht en bij de ander heb ik een mail erbij gestuurd dat ik desnoods alleen mijn toeslag wilde hebben omdat ik de normale intercity moest pakken vanwege een storing. Dit lijkt me niet meer dan normaal aangezien ik elke maand 460 euro betaal voor een abonnement onbeperkt reizen met intercity direct. zou graag willen weten waarom dit is afgewezen totaal onbegrijpbaar voor mij!
icon

Beste antwoord door Marjan NS 18 juli 2015, 15:39

Hallo Rico,

Als je claim onterecht is afgewezen kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice, dan gaan ze dit voor je uitzoeken. Je kunt contact opnemen via het telefoonnummer: 030-751 51 55 of je via Twitter: @NS_online.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Rico,

Als je claim onterecht is afgewezen kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice, dan gaan ze dit voor je uitzoeken. Je kunt contact opnemen via het telefoonnummer: 030-751 51 55 of je via Twitter: @NS_online.

Groet,
Marjan

Reageer