beantwoord

Onterecht afwijzing claim geld terug bij vertraging

• 5 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Op 14 september ben ik 's avonds van Den Bosch naar Nijmegen gereisd. Ik had in Den Bosch de trein van 22.44, nadat ik die van 22.14 net gemist had. Deze trein is niet verder dan Oss gegaan, aangezien er een defecte trein op het spoor stond. De eerste trein naar Nijmegen kwam pas na 12 uur, en ik kwam dus pas na half een aan in Nijmegen (wat ook de tijd is waarop ik heb uitgecheckt, 00.32). Dit is dus meer dan een uur later dan ik eigenlijk aan had moeten komen (23.12).
Echter is mijn claim Geld terug bij vertraging afgewezen omdat er geen of onvoldoende vertraging is geconstateerd. Hoe kan dit? Is het mogelijk om alsnog het geld terug te kunnen vragen? (Ik zag dat ik niet opnieuw een claim in kan dienen).
icon

Beste antwoord door Sivan NS 6 oktober 2015, 10:37

Hoi Linda, en welkom!

Ik zie inderdaad dat de trein in Oss is gestopt, en niet verder is gereden naar Nijmegen. Je hebt echter in je claim reistijd 22.14 opgegeven. Ik heb dit nu gewijzigd naar 22.44, waardoor de claim is goedgekeurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Als u uw claimnummer toevoegt aan deze vraag hebt u een kans dat een moderator het direct herstelt voor u.
Het claimnummer is: 40982074
Hoi Linda, en welkom!

Ik zie inderdaad dat de trein in Oss is gestopt, en niet verder is gereden naar Nijmegen. Je hebt echter in je claim reistijd 22.14 opgegeven. Ik heb dit nu gewijzigd naar 22.44, waardoor de claim is goedgekeurd.

Reageer