beantwoord

onterechte afwijzing

  • 9 mei 2016
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

ik heb trajectkaart amersfoort-amsterdam zuid. ruime vertraging opgelopen op 7 april 2016 en claim ingediend. deze is afgewezen. omdat ik in Hilversum van perron moest wisselen, moest ik een paar keer in- en uitchecken (perron werd steeds gewijzigd en in Hilversum moet je via poortjes van perron wisselen).daarom is dit als aparte reis geboekt en is de aanvraag voor vergoeding afgewezen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 mei 2016, 16:52

Ik neem aan dat u uw claim voor geld terug bij vertraging hebt ingediend via Mijn NS. U kunt dan in zo'n situatie wel de juiste check-in en check-uit combineren. Nadat u bij een willekeurige rit op de betreffende dag geklikt hebt op de link "Aanvragen geld terug bij vertraging", kunt u het vakje "Ik wil mijn vertrek- en/of aankomststation wijzigen" aanvinken. Vervolgens kunt u de check-in van uw beginstation en de check-uit van uw eindstation selecteren, ook als deze tot afzonderlijke reizen behoren.

Nu is uw claim waarschijnlijk afgewezen, omdat u als begin- of eindstation Hilversum hebt ingevuld, en er op het gekozen deeltraject geen vertraging was. U kunt nu het beste direct contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten. Houd daarbij het claimnummer bij de hand. De medewerker van de klantenservice kan uw opmerkingen aan de claim toevoegen en de claim opnieuw laten beoordelen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Ik neem aan dat u uw claim voor geld terug bij vertraging hebt ingediend via Mijn NS. U kunt dan in zo'n situatie wel de juiste check-in en check-uit combineren. Nadat u bij een willekeurige rit op de betreffende dag geklikt hebt op de link "Aanvragen geld terug bij vertraging", kunt u het vakje "Ik wil mijn vertrek- en/of aankomststation wijzigen" aanvinken. Vervolgens kunt u de check-in van uw beginstation en de check-uit van uw eindstation selecteren, ook als deze tot afzonderlijke reizen behoren.

Nu is uw claim waarschijnlijk afgewezen, omdat u als begin- of eindstation Hilversum hebt ingevuld, en er op het gekozen deeltraject geen vertraging was. U kunt nu het beste direct contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten. Houd daarbij het claimnummer bij de hand. De medewerker van de klantenservice kan uw opmerkingen aan de claim toevoegen en de claim opnieuw laten beoordelen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer