beantwoord

Onterechte afwijzing claim

• 15 October 2015
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn claim 40980417 is onterecht afgewezen. Op 16 September heb ik de trein vanaf Vlaardingen Oost om 1646 genomen om over te stappen in Schiedam Centrum op de trein naar Den Haag. Bij aankomst in Schiedam reden er geen treinen richting Den Haag . Na 20 minuten te hebben gewacht , heb ik besloten de metro te nemen. Uitgecheckt in Schiedam centrum 17:11 en daarna de metro naar Denhaag Centraal genomen extra kosten 5.23 euro.

Kunnen jullie hier nogmaals naar kijken?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 October 2015, 10:44

Goedemorgen Amtuit. Ik heb even voor je meegekeken.

Je hebt om 16.36 ingecheckt, en de trein van 16.46 gepakt. Volgens de reisplanner zou je dan om 16.51 aankomen. Jij bent om 17.11 uitgecheckt. Dit is 20 minuten later dan gepland. Omdat je zelf in je claim hebt vermeld dat je eindbestemming Schiedam Centrum is, is je claim afgewezen. Op dit traject is namelijk niet meer dan 30 minuten vertraging gevonden.

Ik raad je aan een verzoek per e-mail of brief in te dienen, met een uitdraai van je reis per metro, zodat we kunnen zien dat je daar bent uitgecheckt. Vermeld dan ook je claimnummer.

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
U geeft aan dat u in Schiedam bent uitgecheckt. Gezien het feit dat de trein van Vlaardingen Oost naar Schiedam Centrum wel gewoon op tijd reed, had u dan ook geen vertraging.
Als u naar Den Haag Centraal gewild had met NS, had u netjes moeten wachten tot NS alternatief vervoer geregeld had. Volgens de concessie hoofdrailnet moet dit er in de spits binnen 75 minuten zijn.
Als u zelf op een andere manier naar uw bestemming reist, is dat uw eigen verantwoordelijkheid. Dit geschiedt dan ook op eigen kosten en u heeft dan ook geen recht meer op GTBV naar uw oorspronkelijke eindstation.
Hallo amtuit, welkom op het NS Forum!
Je kunt de claim laten herzien via NS Klantenservice. Je kunt telefonisch contact opnemen via 030-7515155 of via Twitter, Facebook, chat of e-mail. We kunnen het ook via het forum voor je afhandelen. Dan wordt het aanstaande dinsdag in behandeling genomen. Als je dat wil, wil je dan nog even reageren op dit topic?
Goedemorgen Amtuit. Ik heb even voor je meegekeken.

Je hebt om 16.36 ingecheckt, en de trein van 16.46 gepakt. Volgens de reisplanner zou je dan om 16.51 aankomen. Jij bent om 17.11 uitgecheckt. Dit is 20 minuten later dan gepland. Omdat je zelf in je claim hebt vermeld dat je eindbestemming Schiedam Centrum is, is je claim afgewezen. Op dit traject is namelijk niet meer dan 30 minuten vertraging gevonden.

Ik raad je aan een verzoek per e-mail of brief in te dienen, met een uitdraai van je reis per metro, zodat we kunnen zien dat je daar bent uitgecheckt. Vermeld dan ook je claimnummer.

Succes!

Reageer